Störobjekt.

För att det nu ska bli något ordentligt med den här syrliga bloggen så får jag ju försöka göra det till en vana att uppdatera också.

Så dagens inte riktigt hatobjekt men störobjekt är facebook!

Ja, jag sa det. Eller okej, det är ju inte facebook som är det störiga utan vännerna man har på facebook.
Detta är absolut inte menat personligt som att jag hatar en människa bara för att dom gör det som jag snart kommer komma fram till MEN det är faktiskt sjukt irriterande när folk varje dag uppdaterar om vad dom gjort under dagen.

FÖRLÅT. Jag vet att jag är en bitterfitta som stör mig på allt men ändå...

- Idag var jag hos bertil och vi knullade men det var inte skönt, sen åt jag. Ska snart till jobbet och peta mig i näsan lite sen blir det hem och äta sen sova.

WHO THE FUCK CARES ?????????????????????????????

Och eftersom jag nu verkligen verkligen skulle vara såpass ärlig så tänker jag inte säga förlåt om någon tar åt sig. För att precis som folk får göra vad fan dom vill så får jag tycka vad fan jag vill om det också!!!!

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0