Jobbiga måsten.

Jag hatar alla sorters saker man måste ta tag i. Jag hatar de som man bara ignorerar och låtsas att de inte finns, jag hatar de med beslut som man måste fatta, man har alltså inget som helst val, typ. Eller jag vet inte.

Idag är en sån dag, då det känns som att många jobbiga saker måste äga rum, men man kanske kan skjuta på det lite till?

Idag är jag exceptionellt tom i huvudet, samtidigt som jag inte får en lugn stund från mitt huvud.

Den känslan är sjuk när man har så mycket tankar samtidigt att allt blir tomt. Hur vet man var man ska börja någonstans?



Därför
skiter vi i det och tänker på alla roliga saker som man kan göra istället! Typ åka till mormor och träffa älsklingshunden<3

Det ser ut som att jag har sidecut på bilden, men det har jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0