trawk

UTSEENDE

Jag är kortare än 175cm ~ nej

jag tycker att jag är ful. ~ Ibland

Jag blir lätt brun. ~ nä :(

Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg. ~ kanske!

Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg. ~ nja, har ju haft utväxt 3000 liksom..

Jag har en tatuering. ~ jag har 2 just nu

Jag har haft/har tandställning. ~ Nej

Jag har glasögon/linser. ~ jao

En helt okänd person har sagt att jag är snygg. ~ hmmm,,, tror det  ??

Jag har mer än två piercingar. ~ yes

Jag har piercingar på andra ställen än i öronen. ~ Japp

Jag har fräknar. ~ nejs

 

FAMILJ

Jag har svurit åt mina föräldrar. ~ ja

Jag har rymt hemifrån. ~ naa, tror inte det.

Jag har blivit utslängd hemifrån. ~ nej

Mina biologiska föräldrar är ihop. ~ Nope

Jag har ett syskon som är under ett år gammal. ~ Nej

Jag vill ha barn nån dag. ~ Ja det vill jag

Jag har barn. ~Inte än

Jag har mist ett barn. ~Nej

 

SKOLA/JOBB

Jag studerar. ~ mm

Jag jobbar. ~ nä

Jag har somnat i skolan/jobbet ~ ja

Jag har missat mer än en vecka av skolan. ~ ja

Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats. ~ ja, typ white boardpenna

Jag har fått sparken. ~ nej

 

SKAMLIGHETER

Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmer. ~ ingen aning, inte sett ngn på aslänge

Jag har pissat på mig av skratt. ~ HAHAHAH JA!!

Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat. ~ japp

Jag har gråtit av skratt. ~ tror det kommit någon tår någon gång

Jag har limmat fast min hand i något. ~ yes!!!

Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan. ~ ne det tror jag inte

Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats. ~ ?? dont think so

 

HÄLSA

Jag föddes med en sjukdom. ~ yes

Jag har fått stygn på ett öppet sår. ~ja i la käfta

Jag har brutit ett ben. ~ Nej tack och lov

Mina tonciller har tagits bort. ~ nej, jag har kvar mina halsmandlar

Jag har suttit hos läkaren med en vän. ~ m

Mina visdomständer har tagits bort. ~ en av dom

Jag har genomgått en allvarlig operation. ~ Ingen allvarlig

Jag har haft vattkoppor. ~ TWICE :O im special!

Jag har haft/har astma. ~ Nej

 

RESANDE

Jag har åkt mer än 300km på en dag. ~ vene

Jag har flugit. ~ nejs

Jag har varit i Ryssland. nä

Jag har varit i Kina. nä

Jag har varit i England. nä

Jag har varit i Japan. nä

Jag har varit i USA. nä

Jag har varit i Afrika. nä

Jag har varit i Asien. nä

spanien. nä

frankrike. nä

bulgarien. nä

grekland. nä

 

ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad. ~Ja

Jag har sett en fallande stjärna. ~vet inte

Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna. ~ vet inte

Jag har körkort. ~ nej

Jag har tryckt på alla knappar i en hiss. ~ minns inte

Jag har sparkat en kille mellan benen. ~ tror det har förekommit

Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan. ~ nej, skulle aldrig göra det heller

Jag har lekt sanning eller konsekvens. ~ ja

Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme. ~ det har jag säkert

Jag har krockat i en bil. ~ nej

Jag har medverkat i ett skådespel. ~ yes

Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet. ~ Ja

Jag har fångat en snöflinga på min tunga. ~ ja

Jag har sett norrskenet. ~ nej

Jag har suttit på ett tak på natten. ~ eh.. vene?

Jag har aprillat någon. ~ Ja

Jag har åkt taxi. ~ ja

Jag har ätit sushi. ~ ja, FYFAN

Jag har åkt snowboard. ~ nä

Jag har kört skoter och har skoterförarbevis. ~ nä

 

FÖRHÅLLANDEN

Jag är singel. ~ nä

Jag är i ett förhållande. ~ m

Jag är förlovad. ~ nej!

Jag är gift. ~ nejs

Jag har varit på en blind date. ~ nej

Jag saknar någon just nu. ~ JA!

Jag är rädd för att bli övergiven. ~ ja!

Jag har varit otrogen i ett förhållande. ~ Nej!

Jag har skiljt mig. ~ nej

Jag har varit kär i någon som inte var kär i mig. ~ Det har jag säkert

Jag har sagt att jag älskade någon och ljugit. ~ vene?

Jag har sparat något från ett gammalt förhållande. ~ inte haft ngt gammalt förhållande

 

ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra. ~ yes

Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra. ~ ja

Jag har smugit ut utan lov. ~ nä

Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar. ~ vet inte

Jag har fuskat i ett spel. ~ ja det har jag nog

Jag har struntat i ett prov. ~ je

 

DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol. -ja

Jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden. ~ absolut inte

Jag kan inte svälja piller. ~ JO

Jag röker. -nej

Jag har blivit diagnostiserad med depression. ~ ja

Jag tar mediciner mot depression. ~ ja

Jag har anorexi och/eller bulimi. ~ haft.

Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det. ~ ja

Jag har vaknat gråtande. ~ nä

Jag har somnat gråtande.~ nä, tror inte på att man kan det.

 

DÖDEN

Jag är rädd för att dö. ~ vet faktiskt inte

Jag hatar begravningar. ~ vene, bara varit på en

Jag har sett någon dö. ~ nej

Någon nära till mig har försökt begå självmord. ~ tror jag inte?

Någon nära till mig har begått självmord. ~ Nej

 

MATERIALISM

Jag äger en iPod eller en mp3-spelare. ~ja

Jag har en ohälsosam relation med anime/manga. ~ haha nej

Jag har egen TV. ~ ja

Jag har egen dator. ~ jao

Jag äger många dyra designerväskor. ~ nej

Jag äger något från H&M. ~ jao

Jag samlar på serietidningar. ~ nej

Jag äger något från Benetton. ~ nej

Jag äger något jag köpt på E-bay. ~ ja

Jag äger något från Diesel. ~ nope

 

SLUMPVIS

Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det. ~ Det sägs det

Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang. ~nä

Jag har lätt för att öppna mig för nya människor. ~ vet inte?

Jag ser på nyheterna. ~inte ofta iaf

Jag dödar inte insekter. ~ jo

Jag svär ofta. ~ ja

Jag sjunger i duschen. ~ ibland

Jag är en morgonperson. ~ hahaahhaaha

Jag betalade för min ring. ~ say what?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0