Toavatten

Något jag finner underhållande är när man ska kissa på en toa som har blått vatten, för när man sen reser sig är det liksom grönt!!
Inte för att det är en chockerande nyhet att blått + gult = grönt precis, men det känns som en sån liten detalj i vardagen som förgyller för stunden^^
 
Det kan ju vara så att de flesta människor är upptagna med sitt existerande liv att de inte tar den sekunden att fundera över resultatet av toavattnet + deras kiss, men för mig, som ofta inte har så mycket annat spännande för mig, är det en smärre men betydande detalj för hur min hjärna ska te sig de kommande tre minutrarna!!
 
 
Jahapp, då har man ägnat ett helt inlägg åt toavatten och kiss... Kan man så ska man!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0