Boooored

Avsluta meningen

 1. Jag har insett att min senaste kyss... Var perfekt, som alla andra med min älskling^^.

 2. Jag lyssnar på... Min datorfläkt just nu.

 3. Jag pratar... Ofta och mycket.

 4. Jag älskar/tycker om...  Människor som får en att må bra.

 5. Min bästa vän är... Tammie och min älskling såklart.

 6. Min första riktiga kyss... Var med en tjej.

 8. Jag avskyr när folk frågar... Hmm, inte så mycket, är ganska öppen av mig.

 9. Kärlek är... Det man lever för.

 11. Någonstans, tänker någon... Fan vad jag är skitnödig.

 12. Jag kommer alltid att hata... Sjukdomar.

 13. Jag är hemligt förälskad i... Jag är öppet förälskad i och älskar min Janni^^.

 14. Sist jag grät var... Minns inte faktiskt.

 15. Min mobiltelefon är... Inte riktigt som jag vill att den ska vara.

 16. När jag vaknar på morgonen... Tänker jag på frukost.

 17. Innan jag går och lägger mig... Sitter jag alltid vid datorn.

 18. Just nu tänker jag på... Janni, och varför Tammiefan inte svarar mig -.-'.

 19. Bebisar är... Söta och ömtåliga.

 20. Idag ska jag... Duscha, plugga, träffa älskling etc, utan inbördes ordning.

 21. I kväll ska jag... Umgås med mitt hjärta^^.

 22. I morgon kommer jag... Vara nervös antagligen.

 23. Jag vill verkligen vara... I älsklings famn på en varm strand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0